❤آرمیتا و آنیتا❤❤آرمیتا و آنیتا❤، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
❤وبلاگ جون❤❤وبلاگ جون❤10 سالگیت مبارک

◕‿◕ خاطرات دوقلوها ◕‿◕

یادداشت مامان جونمون

1393/10/18 15:27
نویسنده : دوقلوها
184 بازدید
اشتراک گذاری

دلنوشته ی مامان :

من فرزندانم را خیلی  دوست دارم اما داشتن فرزندان 2قلو برای

همه ی مادرها سخت است. من یک پسر هم دارم , ارین . اون اگه

نبود نمیدونستم چه کار کنم. ارمیتا جان و انیتاخانم ساعت 3

از مدرسه به خانه می ایند و در نبود من ارین پیش انهاست من

به داشتن همچین  خدارا شکر میکنم .

خدایا از بچه های سالمی  که به من دادید تورا شکر می نمایم.

به هرحال 2قلو های من نمیتونن خودشون رو با شرایط وقف بدهند

و من هم کار میکنم. اما این روزا خدارو شکر خیلی بهتر شدن . امیدوارم این

وابستگی شان به من ادامه نیابد بی حوصله

 

 

winnie11.gif

پسندها (4)

نظرات (6)

بابای ملیسا
18 دی 93 15:48
با سلام . ضمن تبریک به خاطر داشتن وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، خوشحال میشم تا از وبلاگ دخترم ، ملیسا ، عشق بابا دیدن کنید . ملیسا منتظر حضور سبز شما تو کلبه مجازی خودش نشسته . راستی ما رو از نظرات خودتون به عنوان یادگاری ماندگار برای آینده فرزند عزیزم محروم نکنید .
دوقلوها
پاسخ
چشم حتما میایم
آنیتا
18 دی 93 18:30
کاشکی آرزو های شما بر آورده شود
دوقلوها
پاسخ
ممنون عزیزم
ایدا
18 دی 93 19:42
وبت عالیه
دوقلوها
پاسخ
مرسی همچنین .
نیکتا
19 دی 93 10:51
انشالا... درست میشه عزیزم .
مامانی
20 دی 93 8:30
سلام.وااای خدا بچه های گلت رو نگهداره.عزیزم.واقعا سخته.شاغل هم که هستی.عالیه.خدارو شکر هم پسرت بهت کمک می کنه هم دوقلوهات همکاری می کنن..
دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم خدا کنه اخه مگه میشه
مریم جون
21 دی 93 19:50
واااااا چه بد