❤آرمیتا و آنیتا❤❤آرمیتا و آنیتا❤، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
❤وبلاگ جون❤❤وبلاگ جون❤10 سالگیت مبارک

◕‿◕ خاطرات دوقلوها ◕‿◕

حادثه من

1393/10/18 14:50
نویسنده : دوقلوها
203 بازدید
اشتراک گذاری

اگه بگین باور نمیکنم , نمیدونم چی ولی باید باور کنید !سکوت

من یعنی آرمیتا در 3 سالگی از پنجره افتادم و هنوز زنده ام !

ولی دستم شکست متأسفانه. از پنجره ی خونه ی مادر بزرگم به لطف آنیتا

افتادم !بی حوصله البته 1 طبقه بود فقط خندونک من داشتم  روی صندلی میچرخیدم که

آنیتا اومد و صندلی رو نگه داشت و من با کله رفتم تو باغچه . البته زیادم بد

نبود آخه 1 هفته نرفتم مهدکودکجشن

 

 

عکس دستم که شکست را ندارم وگر نه میگذاشتم زیبا

 

پسندها (5)

نظرات (6)

شیرین
18 دی 93 18:41
واییییییی الهی خیلی درد داشت ؟؟؟
دوقلوها
پاسخ
آرمیتا : نه خیلی ولی خب درد داشت
نیکتا
19 دی 93 10:52
ههههههههه !!!!! از پنجره ؟ الان سالمی ؟
دوقلوها
پاسخ
آره سالمم تو نگران نباش
مامانی
20 دی 93 8:31
.
دوقلوها
پاسخ
مرسی که به ما سر زدید
مریم جون
21 دی 93 19:51
منم یک بار اقتادم دستم شکست
دوقلوها
پاسخ
وااااااااای چه بد . به خیر گذشت
ملینا
22 دی 93 17:33
چه از خدا خواسته
دوقلوها
پاسخ
ســــــــــsaraـــــــــارا
7 بهمن 93 16:14
عزیزم تو 3سالگی مدرسه میرفتی؟؟؟؟ آفرین به شما خواهرهای گل وبتون قشنگه ولی چرا عکساتون کمه؟؟؟ منم یک ماه پیش بود دستم شکست
دوقلوها
پاسخ
ببخشید منظورم مهدکودک بود مرسی که گفتی