❤آرمیتا و آنیتا❤❤آرمیتا و آنیتا❤، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
❤وبلاگ جون❤❤وبلاگ جون❤، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕ خاطرات دوقلوها ◕‿◕

کار با چوب

1394/4/2 21:56
نویسنده : دوقلوها
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام /من و انیتا چند روزی است که کلاس کاردستی و کار با چون میرویم . بعدش من و خواهرم اینو درستیدیم چشمک اون کفشدوزکـــــ استیکر است و گل ها هم با فوم درست شده و برگ هایش از چوب نازک رنگ شده به شما هم توصیه می کنم درست کنید خیلی خوب میشه هاخندونک

تشکر ویژه از نیکتا جون که سایت آپلود عکس رو معرفی کرد

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

bedas
3 تیر 94 0:13
سلام چطوری؟ نظرت در مورد یه بستنی ساز چطوره تا تابستونت رو بهتر بگذرونی؟ بستنی سازی در 3 دقیقه...
دوقلوها
پاسخ
نههههههههههه بستنی نیمی خواممممممممممممممممممم
bedas
3 تیر 94 4:25
سلام‎ ‎ چطوری؟ نظرت در مورد یه بستنی ساز چطوره تا تابستونت رو بهتر بگذرونی؟ بستنی سازی در 3 دقیقه آدرس فروشگاه:‏ http://bedas.roozkala.net/page/home/page1 آدرس محصول:‏ http://bedas.roozkala.net/product/view/447
گیلدا
5 تیر 94 17:44
آفرین دخترای زرنگ چه کاردستی خوشگلی به به
دوقلوها
پاسخ
مرسی خاله
nikta
6 تیر 94 12:28
سلامـــــ): من در مسابقه ی عکاسی شرکتــــــــ کردم . خوشحال میشم به این وب بیایید و کد4 را ارسال کنید . kolbemosabeghat.mihanblog.com در آنجا میتونید عکس من را هم ببینید ... ممنون از لطفتون
دوقلوها
پاسخ
باشه نیکتا جون
تک دختر مامانش(kosar)
17 مرداد 94 20:07
سلام. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم. ♥♥
دوقلوها
پاسخ
ما هم دوستت داریم کوثر جونم