❤آرمیتا و آنیتا❤❤آرمیتا و آنیتا❤، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
❤وبلاگ جون❤❤وبلاگ جون❤، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

◕‿◕ خاطرات دوقلوها ◕‿◕

:-))))))))))

1394/2/29 19:06
نویسنده : دوقلوها
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مامان های مهربون و نی نی های گلشون

بابت تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــأخیر طولانی مدت عذر میخواهیم چون اینترنت نبود ....

خیلی خوشحالم که دوباره تونستم پیشتون برگردم キラキラ のデコメ絵文字 دوستای  گلم ، در این چند روز حدودا

تا 10 خرداد ماه وقتی که امتحانمون رو بدیم ، ایشالا بیشتر کنارتون خواهیم موند هرچند که

این چند وقت اصلا از بازدید وب راضی نبودیم ....به هرحال خوشحال میشم این چندروزی که

نیستم پیشمون باشید و ما را همراهی کنید ( +نظر!) خلـــــــاصه اینکه بابت تاخیر هم باز

عذر خواهی میکنم ....بریم سراغ یک عکس ゜*シンプル/かわいい*゜ のデコメ絵文字

ما در حیاط خونمون یک درخت گیلاس داریم که حدودا 2 هفته ای میشه که میوه داده اما....

از دست این گنجشک ها !!!!!!!! همشو خوردند ! یعنی من دو روز نبودم درخت متلاشی شد.

البته ناکفته نماند منو خواهر و برادرم هم کلی ازش خوردیمかわいい のデコメ絵文字

عکس هسته های باقیمانده (باز خوبه هستشو قورت ندادند!)

راستی چندروز پیش وبمون شد 1 سالــــــــــــــــــش:)

 

 

نویسنده : آنیتا

پسندها (6)

نظرات (3)

گیلدا
29 اردیبهشت 94 21:01
ایشالله با نمره های عالی برگردین نوش جونتون
دوقلوها
پاسخ
ممنون خاله جون .....
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:32
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
دوقلوها
پاسخ
ببخشید ایدا جان من قبلا رای دادم
نیوشا
11 شهریور 94 16:07
سلام من نیوشام ما سه قلوییم نیلو فر اولی من دومی نیکان داداشم اخریبه وبم سر بزن
دوقلوها
پاسخ
چ زیادین خوش به حالتون!چشم!