❤آرمیتا و آنیتا❤❤آرمیتا و آنیتا❤، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
❤وبلاگ جون❤❤وبلاگ جون❤، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

◕‿◕ خاطرات دوقلوها ◕‿◕

خاطرات این چندروز

1393/10/22 19:35
نویسنده : دوقلوها
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

من آنیتا هستم ( همونی که بیشترین پست هارو گذاشته!!) من نمیدونم چرا

این روزا اینجوری شده ؟ آرمیتا انگار با من لج شده . من خیلی دوسش دارم 白雪姫★ のデコメ絵文字 

اما از این رفتاراش خیلی بدم میاد 白雪姫★ のデコメ絵文字 مثلا" من میرم پیش مامان , اون بوسم

میکنه سریع قهر میکنه و میره تو اتاقش !!! منم دوست ندارم قهر کنم ولی میرم

دم اتاقش در و باز نمیکنه و من نمیدونم چکار کنم 表情 のデコメ絵文字 بعدش هم به مامان میگم

مامان برو آرمیتا رو هم بوس کن ناراحت نباشه 表情 のデコメ絵文字 ( چقدر فداکارم من !!!!!)

تازه دیروز هم به خاطر اون من کلی دعوا شدم 気持ち のデコメ絵文字 آخه زده جادستمالی

شکستنی مامان رو شکونده و بعد فرار کرده !!! من اومدم ببینم چی شده

که متأسفانه مامان فکر کرد من شکوندم . اما بعد حقیقت رو گفتم . حالا هم

که شیکوندیم براش یک چیز دیگه خریدیم 表情 のデコメ絵文字 خدا کنه این رفتار آرمیتا عوض شه

دیگه خسته شدیم ... البته باهاش حرف زدم فکر کنم یک کمی تأثیر داشت!表情 のデコメ絵文字

برای مامان هم یک کادو ( گلدون و گلش خندونک) خریدیم که ناراحت نباشه .....

 

 

niniweblog.com

 

نظر یادت نره دوستم !

پسندها (4)

نظرات (14)

♥ایدا♥
22 دی 93 19:53
اخه عزیزم یادت نره بهم سر بزنیی
دوقلوها
پاسخ
نه عزیزم باشه اومدم
مامان و بابا
22 دی 93 22:50
سلام خانومی عزیزم خدا نی نی تو برات نگه داره گلم نی نی نازی هستش از طرف من ببوسش به وبلاگ منم سر بزن منم مامان دوتا نی نی هستم خوشحال میشم سر بزنی
دوقلوها
پاسخ
چشششششششم
محمد
22 دی 93 23:42
سلام با مطلب جدید "گوشت شترمرغ مفید حال زنان" آپ شدم ... به منم سر بزن. منتظرتونمااااا ....
مامان شادمهر کوچولو
23 دی 93 11:25
این مشکلات بین خواهر برادرا زیاااااده ولی همش حل میشه و تموم میشه ای کاش تمام مشکلات زندگی به همین مشکلات زمان کودکی و نوجوانی ختم میشد
دوقلوها
پاسخ
اره خاله جون با وجود این همه ی رفتار های ارمیتا, من خیلی دوسش دارم
مينا مامان اميرعلي
23 دی 93 15:23
چه خواهر فداكاري ايشالله رفتار اونم خوب ميشه
دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم . انشاالله
✿نیکتا✿
23 دی 93 19:52
عکس گلدونتون رو بزارید
مامان عطرین
24 دی 93 11:06
با افتخار لینک شدین عزیزم فقط یک سوال ...مطالبو خود بچه ها مینویسن یا مامانی جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوقلوها
پاسخ
بیشترشو ما بچه ها میویسیم فقط یکی دو تاشو مامان جون مینوبسه
❀نیکتا❀
25 دی 93 19:31
مامانتون خوشحال شد ؟!
دوقلوها
پاسخ
اره خیلی گلم
مامان صفورا
27 دی 93 8:11
واااااااااای خدااااااایه من چه دخترای نازی من عااااشق دوقلوها هستم دیگه چه برسه دوقلوهای به این نازی ولی چقدر سخته که اینقدرم نوشتی حساسن حتی وقتی یکیشونو بوس میکنه من به خاطر اینکه میترسم نتونم عدالت رو رعایت کنم اصلا می ترسم یه نی نی دیگه بیارم ههههه چون خودمم خیلی حساسم خیلی باید مراقب بچه های حساس باشیا مامانی
دوقلوها
پاسخ
آره صفورا جونم داشتن 2دوقلو خیلی سخته ولی به این حال میذارم خودشون وبشون رو اداره کنند اما حتی سر این قضیه که کی پست بذاره هم با هم درگیر هستند ولی رابطشون با هم خیلی خوبه حالا به غیر از اینا پسرم هم به دوقلو ها حسودی میکرد و حالا من نمیدونم چه کار کنم . ممنون که سر زدید ( مامان دوقلوها )
مامان صفورا
27 دی 93 8:12
راستی منم لینکتون کردم
دوقلوها
پاسخ
ممنونم
♥ایدا♥
29 دی 93 15:52
عزیزم ارمیتا هم حتما قصد بدی نداره
دوقلوها
پاسخ
میدونم عزیزم ولی خب باید تحملش کنم دیگه ....
طناز (مامان آروين)
18 بهمن 93 9:25
عزيزززززززم. من عاشق دو قلو هستم. خدا حفظشون كنه. معني آﻧﯿﺘﺎ، ازﺑﯿﻦ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﻧﺎﭘﺎﮐﯽ و ﭘﻠﯿﺪﻯ، ﻧﺎﻡ اﯾﺰد آﺏ ﮐﻪ در اوﺳﺘﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرﺕ دوﺷﯿﺰﻩ اﻯ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺒﺎ و ﺑﻠﻨﺪ ﺑﺎﻻ ﺗﻮﺻﯿﻒ ﺷﺪﻩ اﺳﺖ.
دوقلوها
پاسخ
ممنون از شما
طناز (مامان آروين)
18 بهمن 93 9:28
عززززززززززززززززززززززيم فدات بشم من، كه اينقد فداكاري. آفرين. قدر خواهر توو بدوون ، حواهر داشتن نعنمته. بزرگتر كه شدين بيشتر معتي اين خرفمو ميفهمي. نديده دوستوون دارم. مواظب خودتون باشييييين.
دوقلوها
پاسخ
چشمممم ممنون از شما همه همینو میگم ماهم بهش عمل میکنیم ممنون
امیرابوالفضل
11 اردیبهشت 94 17:49
اشکالی نداره ارمیتا جون ادم گه گاه جور آبجیشم بکشه بد نیس از وبت خیلی خوشم اومدبازم مطالب تازه ای بذار وقت کردی به وب منم سری بزنی ممنون میشم