❤آرمیتا و آنیتا❤❤آرمیتا و آنیتا❤، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
❤وبلاگ جون❤❤وبلاگ جون❤، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕ خاطرات دوقلوها ◕‿◕

عید نوروز

1393/12/20 19:54
نویسنده : دوقلوها
459 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام بابت تاخیر طولانی معذرت میخواهیم درگیر درس و مشق و...بودیم.محبت

امیدوارم دلخور نشده باشید.از نظرات قشنگتون هم ممنونیم.

عیدتون مبارک دوستان خوبم امیدوارم سال خوبی رو اغاز کنید...بغل

من خیلی خوشحالم چون قراره به مسافرت بریم و کلی خوش بگذرونیم!

 

 

 

شکلک های محدثه

 

 

پسندها (7)

نظرات (11)

مامان گیلدا
20 اسفند 93 22:24
عید شمام مبارک خوش بگذره
دوقلوها
پاسخ
ممنونم همچنین
♥ نیکتا ♥
21 اسفند 93 13:46
عید تو هم مبارک عشقم
دوقلوها
پاسخ
میسی گلم
کوثر
22 اسفند 93 9:10
سلام خوبی عزیزم ؟؟؟ فکرکنم منو یادت بیاد من کوثرم .وبم حذف شده دوست داشتی به وب اصلیم سربزن .موفق باشی راستی لینکتم کردم.
دوقلوها
پاسخ
سلام گلم ممنونکوثثثثثر جونم خودتی؟؟؟؟؟خیلی دلم برات تنگ شده بود عشقمممملینکی
♥ایدا♥
24 اسفند 93 12:44
پیشاپیش عیدت مبارک
دوقلوها
پاسخ
همچنین
مــــن
27 اسفند 93 17:02
عیدتون مبارک دوقلوهای افسانه ای... به وب من هم سر بزنین فداتون
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
28 اسفند 93 1:08
میخوام هفت سین عید رو با یاد تو بچینم ... سبزه را با یاد روی سبزه ات ... سمنو به یاد شیرینی لبخندت ... سایه دانه به رنگ چشم هایت ... سرکه با یاد ترشی مهربانیت ... سیب با یاد تردیه گونه هایت ... سکه با یاد درخشش قلبت ... سیر با یاد تندی کلامت ... عزیزم عیدت مبارک...............
♥ایدا♥
28 اسفند 93 9:01
سلام عزیزم عیدت مبارکر به منم سربزن اپم
مامان صفا
1 فروردین 94 1:08
سلام خوشگل خانما.عیدتون مبارک سفر بی خطر خوش بگذره
♥ایدا♥
7 فروردین 94 16:34
سلام امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه خوش حال میشم به منم سربزنید اپم با هفت سین امسال و خاطرات فروردین ماه
مــــن
9 فروردین 94 20:34
10 سالتونه؟؟؟؟ تازه دقت کردم واقعاََ؟؟؟؟؟ باورم نمیشه>>> پس دیگه دوستیم...
مامان و بابا
18 فروردین 94 10:42
سلام مامانی عیدتون مبارک امیدوارم با نی نی های ناز هزاران عید رو باهم سپری کنین از طرف من نی نی های نانازی رو ببوس