❤آرمیتا و آنیتا❤❤آرمیتا و آنیتا❤، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
❤وبلاگ جون❤❤وبلاگ جون❤، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

◕‿◕ خاطرات دوقلوها ◕‿◕

بولینگ صدف

1393/11/1 15:31
نویسنده : دوقلوها
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جاتون خالی امروز من و دوستانم با هم دیگه به اردو رفتیم محبت

میخیلی خوش گذشت ما رفتیم به بولینگ صدف ! خندونک کلی بولینگ بازی

کردیم و خلاصه خیلی خوب بود . اونجا هم کلی تنقلات خوردیم و بولینگ

و فوتبال دستی هم بازی کردیم چشمک بعد مامان ما هم اومده بود اونجا !

یک چیزی را هنوز نگفتم ، مامان علاوه بر خانه داری جزو انجمن مدرسه

هم هست و مامان هم اونجا بود . از ما کلی عکس گرفت هر وقت عکسارو

ریختم  میذارم زیبا

 

 

پسندها (8)

نظرات (11)

ایدا
1 بهمن 93 15:34
اخه منم خیلی بولینگ هستم البته زیاد وقت نمیکنیم بریم تو شهر باز ها بیشتر
دوقلوها
پاسخ
چه خوب ایدا جونم وقت شد برو خیلی حال میده
شیرین
1 بهمن 93 17:17
امیدوارم خوش گذشته باشه
دوقلوها
پاسخ
اره خیلی خوش گذشت
Kosar
2 بهمن 93 14:03
اتفاقا منم خیلی بولینگ دوست دارمممممم
دوقلوها
پاسخ
هم سلیقه هستیم عزیزم
دخملای شیطون
2 بهمن 93 17:21
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی منم لینکت کردم
دوقلوها
پاسخ
مرررررررررسی
مامان صفا
4 بهمن 93 17:36
خوش به حالتون جامون واقعا خالی
دوقلوها
پاسخ
بله مامان مهربون جاتون خالی
♥ایدا♥
5 بهمن 93 13:31
سلام خوبی ؟؟ من اپم بیا پیشم راستی چرا توی نی نی گپ انلاین نیستی انلاین شو تا باهم چت کنیم دوستم
دوقلوها
پاسخ
باشه اخه نیستم من کار دارم ولی بعضی موقع ها هستم باشه اومدم
مامان مبینا
6 بهمن 93 15:47
چه خوب که خوش گذشته عزیزم میبوسمتون منم اپممممممممممممممم
دوقلوها
پاسخ
چشم خاله جونم اومدم
شیرین
8 بهمن 93 18:54
من عاشق ورزش بولینگ هستم
دوقلوها
پاسخ
منم همینطور شیرین جان
نیکتا
11 بهمن 93 20:45
خوووووش گذشته عزیزم ؟
دوقلوها
پاسخ
آره گلم خیی جات خالی
شیرین
13 بهمن 93 19:34
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ سلاممم¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
دوقلوها
پاسخ
مامان عطرین
14 بهمن 93 12:25
بسلامتی ایشالا همیشه به شادی و خوشی
دوقلوها
پاسخ
مرسی خاله جونم همچنین برای شما